ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ;

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

    Telephone icon

    ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

    +30 2410 541 414
    Clock icon

    ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

    ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    9.00 - 17.00
    ΣΑΒΒΑΤΟ - ΚΥΡΙΑΚΗ
    Κλειστά

    Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

    +
    -

    Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό για να κάνετε τις αγορές σας.

    Το μόνο που χρειάζεται είναι να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας.

    Βάση νέων κανονισμών GDPR μπορείτε να μας ενημερώσετε για την διαγραφή των στοιχείων σας μετά το πέρας της παραγγελίας.

    Πως μπορώ να βρω ένα προϊόν;

    +
    -

    Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με τους εξής τρόπους:

    • Πάνω αριστερά, πατώντας το “The Shop” θα εμφανιστεί το μενού επιλογών του καταστήματος. Επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε και ένα αναδυόμενο μενού θα ανοίξει προς τα δεξιά. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στη κατηγορία ή στο είδος του προϊόντος που αναζητάτε και θα οδηγηθείτε σε ένα πλήρη κατάλογο των προϊόντων που επιλέξατε. Στη συνέχεια, μπορείτε χρησιμοποιώντας τα φίλτρα που θα βρείτε στα αριστερά, να επιλέξετε το τελικό προϊόν που σας ταιριάζει. Αν θέλετε να το αγοράσετε, πατήστε το κουμπί “Προσθήκη στο Καλάθι” που βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν και αυτό θα καταχωρηθεί αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας. Προς επιβεβαίωσή σας, θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο(Pop Up) μήνυμα το οποίo θα σας επιβεβαιώνει ότι έχετε προσθέσει επιτυχώς στο καλάθι αγορών το προϊόν της επιλογής σας.
    • Στο πάνω μέρος της σελίδας, δίπλα στο λογότυπο, θα βρείτε την αναζήτηση(Search) όπου μπορείτε να αναζητήσετε οποιοδήποτε προϊόν σας ενδιαφέρει είτε με την περιγραφή του είτε με τον κωδικό του.
    • Επικοινωνήστε με Τηλεφωνικό Κέντρο στο τηλέφωνο 2410 541414 για να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
    • Με άμεσο μήνυμα στη Live Συνομιλία μέσω Facebook και Instagram και ο υπεύθυνος πωλήσεων θα είναι άμεσα διαθέσιμος να σας εξυπηρετήσει.

     

    Τι είναι το καλάθι αγορών;

    +
    -

    Είναι ό,τι ακριβώς το καλάθι αγορών και στα κανονικά – φυσικά καταστήματα.

    Μπορείτε πατώντας το κουμπί “Προσθήκη στο Καλάθι”, να τοποθετήσετε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρέσετε αν αλλάξετε γνώμη ή να αλλάξετε την ποσότητα(τμχ) προς αγορά. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει αυτομάτως ότι το έχετε αγοράσει.

    Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

    Πώς μπορώ να παραγγείλω;

    +
    -

    Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας, πατήστε το εικονίδιο Καλάθι Αγορών που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης και στη συνέχεια πατώντας το κουμπί “Ταμείο” θα οδηγηθείτε στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας όπου θα καταχωρήσετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής. Στη συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής της επιλογής σας και η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί.

    Εναλλακτικά, μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2410 541414 ή με μήνυμα μέσω της  Live συνομιλίας στη σελίδα μας (Κάτω δεξιά) , στο Facebook και στο Instagram.

    Θα λάβω κάποια ενημέρωση μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου; 

    +
    -

    Με την ολοκλήρωση της καταχώρησης των στοιχείων αποστολής της παραγγελίας, πατώντας το κουμπί κάτω δεξιά “Αποστολή Παραγγελίας” θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί.

    Επίσης, στο email που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας, θα λάβετε επιβεβαιωτικό μήνυμα της παραγγελίας που έχετε κάνει.

    Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

    Αν έχετε οποιαδήποτε απορία καλέστε μας στο 2410 541414.

     

    Αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω;

    +
    -
    • Επικοινωνήστε με το Τηλεφωνικό Κέντρο στο τηλέφωνο 2410 541414 για να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
    • Στείλτε μας μήνυμα είτε στη Live Συνομιλία της σελίδα μας (Κάτω δεξιά) είτε μέσω Facebook και Instagram και ο υπεύθυνος πωλήσεων θα είναι άμεσα διαθέσιμος να σας εξυπηρετήσει.

    Πόσο κοστίζει η αποστολή και η πληρωμή με αντικαταβολή;

    +
    -

    Το famasport.gr σας αποστέλλει όλα τα προϊόντα του πανελλαδικά με την Γενική Ταχυδρομική και την Speedex με παράδοση στο χώρο σας.

    Τα έξοδα Αποστολής είναι 2,90€ και της Αντικαταβολής είναι 1,90€

    Για εμάς δεν υπάρχουν δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές. Όλες οι περιοχές της Ελλάδας εξυπηρετούνται χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.

    Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία μου;

    +
    -

    Ακυρώστε την παραγγελία σας καλώντας μας στο 2410 541414 και αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο που είχε δηλωθεί στη παραγγελία σας.

     

    Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις τιμές;

    +
    -

    Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ 24%

    Τα προϊόντα στο famasport.gr είναι μεταχειρισμένα ή μόνο καινούρια;

    +
    -

    Όλα τα προϊόντα που του famasport.gr είναι μόνο καινούρια.

    Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελλαττωματικό τι κάνω;

    +
    -

    Ενημερώστε άμεσα το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2410 541414 για να αναφέρετε το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο προϊόν.

    Σε πόσες ημέρες γίνεται η αποστολή;

    +
    -

    Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά από την κεντρική αποθήκη μας (εκτός από Σάββατο -Κυριακή & αργίες).

    Οι χρόνοι παράδοσης κυμαίνονται από 2 έως 4 εργάσιμες από την στιγμή που θα λάβετε τον κωδικό αποστολής στο email σας.

    Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    +
    -

    Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας επιθυμείτε, αρκεί να το δηλώσετε στη παραγγελία σας, μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής και της Speedex με τις οποίες συνεργαζόμαστε, είτε από τα σημεία παραλαβής των καταστημάτων της.

    Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δηλώστε την ακριβή διεύθυνση αποστολής κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

    Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα της μεταφορικής;

    +
    -

    Ναι φυσικά και μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας οι ίδιοι από το κατάστημα ταχυμεταφορών, αρκεί να σημειώσετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στα σχόλια το μήνυμα “Παραλαβή από το κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής ή της Speedex” αντίστοιχα.

    Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας θα σταλεί και θα παραμείνει στο κοντινότερο κατάστημα ταχυμεταφορών για να την παραλάβετε οι ίδιοι.

    Οι ειδοποιήσεις στο email σας ισχύουν κανονικά.

    Πώς θα ενημερωθώ για την αποστολής της παραγγελίας;

    +
    -

    Με την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό αποστολής, είτε της Γενικής Ταχυδρομικής είτε της Speedex, με τον οποίο έχετε τη δυνατότητα, μέσω της σελίδας της Γενικής Ταχυδρομικής ή της Speedex  να πραγματοποιήσετε αναζήτηση της παραγγελίας και παρακολούθηση του ιστορικού της διαδρομής της μέχρις ότου σας παραδοθεί.

    Μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω το προϊόν;

    +
    -

    Ναι φυσικά και μπορείτε.

    Έχετε το δικαίωμα της αλλαγής ή επιστροφής των προϊόντων που αγοράσατε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβετε.

    Τι πρέπει να γνωρίζω για την αλλαγή ή επιστροφή των προϊόντων;

    +
    -

    Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στη σελίδα “Αλλαγές και Επιστροφές”

     

    Επιστροφή χρημάτων γίνεται;

    +
    -

    Ναι βεβαίως.

    Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, τότε σημειώνετε στο “δελτίο Αλλαγής / Επιστροφής” (εμπεριέχεται σε κάθε δέμα).

    Αν για κάποιο λόγο δεν το βρείτε στη συσκευασία, μπορείτε να το κατεβάσετε κάνοντας κλικ εδώ.

    Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στη σελίδα “Αλλαγές και Επιστροφές”